سوالات تحقیق
- روایی امتحاناتنهایی دروس ادبیاتفارسی و زیستشناسی رشته تجربی سال سوم متوسطه چگونه است؟
- آیا سوالات امتحانات نهایی از لحاظ ساختاری از مطلوبیت کافی برخوردار است؟
- آیا سوالات امتحانات نهایی از نسبت روایی محتوایی مطلوب برخوردارند؟
- توزیع طبقهبندی سوالات امتحاناتنهایی بر اساس سطوح یادگیری چگونه است؟
- آیا سوالات امتحانات نهایی، تمام فصلهای کتاب را به طور منطقی تحت پوشش قرار داده است؟
- اعتبار امتحاناتنهایی دروس ادبیاتفارسی و زیستشناسی رشته تجربی سال سوم متوسطه چگونه است؟
- آیا امکان مقایسه نمرات دانشآموزان به صورت معتبر وجود دارد؟
- آیا می توان دشواری سوالات را به طور معتبری اندازه گیری کرد؟
- آیا نمرات اختصاص داده شده توسط مصححان، اعتبار لازم را دارد؟
- با تغییر تعداد سطوح رویهها، چه تغییری در اندازهی ضرایب تعمیمپذیری بوجود میآید؟
- آیا سوالات امتحاناتنهایی بر اساس CTT از ویژگیهای روانسنجی مطلوب برخوردارند؟
- تجزیه و تحلیل شاخصهای سوال در مدل کلاسیک بر اساس دادههای خام به چه صورتی است؟
- تجزیه و تحلیل شاخصهای سوال در مدل کلاسیک بر اساس دادههای کدگذاری شده به چه صورتی است؟
- آیا سوالات امتحاناتنهایی بر اساس IRT از ویژگیهای روانسنجی مطلوب برخوردارند؟
- وضعیت قبولی آزمودنیها و توزیع نمرات آنها در هر یک از دروس مورد مطالعه چگونه است؟
- آیا تفاوتی در عملکرد آزمودنیهای دختر و پسر در امتحاناتنهایی وجود دارد؟
متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود
برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید: